Author Topic: Chex Quest HD!  (Read 60258 times)

Offline Rushnerd

  • Korean animator
  • Quadrumpus
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 1
  • -Receive: 5
  • Posts: 903
Re: Chex Quest HD!
« Reply #180 on: April 14, 2020, 10:20:51 PM »
Wow, I leave for a few years and now Limited run games is re-releasing CQ, a remake is coming to steam, AND the CQFF are featured in PC Gamer. This community never fails to impress me.
Together we will Zorch.

Chex Quest Fan Forums

Re: Chex Quest HD!
« Reply #180 on: April 14, 2020, 10:20:51 PM »

Offline xbolt

  • The Man with the Beard
  • Administrator
  • Snot Lord
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 29
  • -Receive: 75
  • Posts: 12897
  • Honor the Fallen
    • The Page of Xbolt
Re: Chex Quest HD!
« Reply #181 on: April 14, 2020, 10:41:15 PM »
Oh snap! LRG delivering a whole bunch of physical goodies for CQHD? Legit psyched right now!

Never in my wildest imaginations would I have thought I'd get the Chex Quest soundtrack on a vinyl record.
« Last Edit: April 14, 2020, 10:44:25 PM by xbolt »

Offline Manhs

  • Commonus
  • *
  • Thank You
  • -Given: 3
  • -Receive: 2
  • Posts: 47
Re: Chex Quest HD!
« Reply #182 on: April 15, 2020, 07:36:49 PM »
I remember when i saw the topic about this projects some years ago and now, it comes! Big Hype!
I will try to get the big pack of the goodies too!! Chex Quest powa  :whale
With this game, maybe more fans will join the community too, more activity, more Chex!

Offline elmernite

  • Commonus
  • *
  • Thank You
  • -Given: 1
  • -Receive: 0
  • Posts: 6
Re: Chex Quest HD!
« Reply #183 on: April 15, 2020, 08:23:06 PM »
Is the game gonna be free? The product pack-in actually has me kinda excited! I'm also glad in these times that they will have a way to unlock the characters without having to go shopping at all the stores.

Offline Atariangamer

  • Dormant User
  • Snot Lord
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 31
  • -Receive: 55
  • Posts: 11809
  • Keelah se'lai
Re: Chex Quest HD!
« Reply #184 on: April 16, 2020, 12:56:15 AM »
SUPER HYPED. HOLY COW.

Gonna be keeping my eyes out for this stuff on LRG, you knowwww it!

Gotta spend that stimulus check money somewhere, lol

I've been out of the loop for a few years, but I'm glad to see the flame didn't die for you guys. :3

Much love to Chukker and Drooben, and the whole team working on this!
Don't remember me as I was...I was an idiot.

Offline Rushnerd

  • Korean animator
  • Quadrumpus
  • ***
  • Thank You
  • -Given: 1
  • -Receive: 5
  • Posts: 903
Re: Chex Quest HD!
« Reply #185 on: April 16, 2020, 01:45:44 AM »
SUPER HYPED. HOLY COW.

Gonna be keeping my eyes out for this stuff on LRG, you knowwww it!

Gotta spend that stimulus check money somewhere, lol

I've been out of the loop for a few years, but I'm glad to see the flame didn't die for you guys. :3

Much love to Chukker and Drooben, and the whole team working on this!
Atariangamer never leaves. None of us can ever truly leave the CQFF.

Offline Replica

  • What do I have to do to get Arch-Vile to like me?
  • Snot Lord
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 20
  • -Receive: 18
  • Posts: 8416
    • Chex Quest Replica!
Re: Chex Quest HD!
« Reply #186 on: April 16, 2020, 05:22:50 PM »
How very exciting! Thank you so much Chukker, Drooben, and the rest of team! It's clear a lot of hard work and love was put into this. I'm really looking forward to playing it! Definitely considering buying the Chex Warrior Edition.
I know what you're thinking. No, I don't like peanut butter.

If I had to choose between the real world or the Chex Quest Fan forums; I'd choose the Chex Quest fan forums.

Offline matthias720

  • Mr. Whaleware
  • Snot Lord
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 47
  • -Receive: 33
  • Posts: 9189
  • Up! Up! And ...
Re: Chex Quest HD!
« Reply #187 on: April 16, 2020, 07:08:02 PM »
ALL ABOARD THE HYPE TRAIN! CHOO-CHOO! (Can you tell I'm excited?)
:whale :caineware :ninjaware :whale :caineware :ninjaware

Offline Atariangamer

  • Dormant User
  • Snot Lord
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 31
  • -Receive: 55
  • Posts: 11809
  • Keelah se'lai
Re: Chex Quest HD!
« Reply #188 on: April 17, 2020, 12:20:23 AM »
SUPER HYPED. HOLY COW.

Gonna be keeping my eyes out for this stuff on LRG, you knowwww it!

Gotta spend that stimulus check money somewhere, lol

I've been out of the loop for a few years, but I'm glad to see the flame didn't die for you guys. :3

Much love to Chukker and Drooben, and the whole team working on this!
Atariangamer never leaves. None of us can ever truly leave the CQFF.

You're... you're not wrong. Been nice keeping up with you on YouTube tho.

~

ALL ABOARD THE HYPE TRAIN! CHOO-CHOO! (Can you tell I'm excited?)

:wave: Heya~ I am excite
Don't remember me as I was...I was an idiot.

Offline xbolt

  • The Man with the Beard
  • Administrator
  • Snot Lord
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 29
  • -Receive: 75
  • Posts: 12897
  • Honor the Fallen
    • The Page of Xbolt
Re: Chex Quest HD!
« Reply #189 on: April 17, 2020, 01:51:22 PM »
I ordered it! Gonna be legit

Offline Chukker

  • Bipedicus w/ Armor
  • **
  • Thank You
  • -Given: 1
  • -Receive: 70
  • Posts: 127
Re: Chex Quest HD!
« Reply #190 on: April 17, 2020, 02:30:20 PM »
Hey xBolt, I sent you a PM. Did you not receive one from me? Also I am trying to contact Richie. Would anyone be able to give me a good email address for him?
edit: I did see that I can send both of you email via links in the member list. I will give that a try.
« Last Edit: April 17, 2020, 02:44:59 PM by Chukker »

Offline xbolt

  • The Man with the Beard
  • Administrator
  • Snot Lord
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 29
  • -Receive: 75
  • Posts: 12897
  • Honor the Fallen
    • The Page of Xbolt
Re: Chex Quest HD!
« Reply #191 on: April 17, 2020, 05:31:54 PM »
Hey xBolt, I sent you a PM. Did you not receive one from me? Also I am trying to contact Richie. Would anyone be able to give me a good email address for him?
edit: I did see that I can send both of you email via links in the member list. I will give that a try.

Hmm, nope. I didn't get a PM or an email yet

Offline Chukker

  • Bipedicus w/ Armor
  • **
  • Thank You
  • -Given: 1
  • -Receive: 70
  • Posts: 127
Re: Chex Quest HD!
« Reply #192 on: April 17, 2020, 05:55:19 PM »
Hmmm... if you don't mind, could you send me an email to chuck@chucktropolis.com ?
Thanks!

Offline xbolt

  • The Man with the Beard
  • Administrator
  • Snot Lord
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 29
  • -Receive: 75
  • Posts: 12897
  • Honor the Fallen
    • The Page of Xbolt
Re: Chex Quest HD!
« Reply #193 on: April 17, 2020, 06:03:32 PM »
Email is sent, should arrive within seven to ten business days.

Offline Atariangamer

  • Dormant User
  • Snot Lord
  • *****
  • Thank You
  • -Given: 31
  • -Receive: 55
  • Posts: 11809
  • Keelah se'lai
Re: Chex Quest HD!
« Reply #194 on: April 17, 2020, 08:03:08 PM »
I ordered it! Gonna be legit

I, too, have my order in. Soundtrack and box copy.

Psyched, guys!
Don't remember me as I was...I was an idiot.

 


Web Hosting by InMotion Hosting